مجله

قالب های برتر وردپرس در سال ۲۰۲۱

قالب های برتر وردپرس

قالب, ظاهر اصلی وب سایت شماست و انتخاب آن موضوعی مهم است. در انتخاب بهترین قالب برای سایت خود, باید موضوعات مختلفی مانند زیبایی, سرعت , بهینه بودن و … را در نظر بگیرید. در این مقاله, قصد داریم که قالب های برتر وردپرس را در سال ۲۰۲۱ بررسی کنیم. این قالب ها کیفیت بالایی دارند و بهینه سازی شده اند. در انتهای هر توضیح, لینک دانلود قالب قرار داده شده است. در صورتی که قالب مورد نظر, لینک دانلود نداشت؛ برای گرفتن لینک دانلود  تیکت بزنید.

قالب فروشگاهی وودمارت :

قالب وودمارت, یکی از بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس است. این قالب با بهترین عملکرد طراحی شده است و نیاز های یک وب سایت فروشگاهی را به خوبی برطرف می کند. این قالب جستجوی ایجکس دارد. از قابلیت های قالب وودمارت می توان به وجود چندین سربرگ, نحوه نمایش متنوع محصولات, نمای ۳۶۰ درجه برای محصولات و … . این قالب با افزونه های محبوب مانند المنتور, ویژوال کامپوزر, افزونه چند فروشندگی دکان و … سازگاری دارد. این قالب مجهز به مگامنویی حرفه ای می باشد. همچنین صفحه حساب کاربری را می توانید کاملا سفارشی سازی و اختصاصی کنید. همچنین این قالب با افزونه اسلایدر ریوولوشن سازگار است .

برای خرید و نصب قالب وودمارت کلیک کنید.

قالب وودمارت
قالب وودمارت

قالب آسترا پرو :

قالب آسترا پرو, یکی از بهترین قالب های وردپرس است. این قالب نسبت به jqery  وابستگی ندارد زیرا با جاوا اسکریپت نوشته شده است. این موضوع باعث می شود تا وب سایت بهینه باشد . سرعت این قالب به این علت که بهینه سازی شده است, سرعت مناسبی دارد. این قالب با صفحه ساز های مختلف سازگاری دارد. این قالب از سیستم تایپوگرافی پیشرفته ای برخوردار است. همچنین رنگ بندی های حرفه ای دارد که می توانید به وب سایت خود زیبایی خاصی را ببخشید. قالب آسترا با  صفحه ساز های محبوب مانند المنتور و ویژوال کامپوزر سازگار است .

برای خرید و نصب قالب آسترا پرو کلیلک کنید.

قالب فلت سام :

قالب فلت سام یکی از قالب های پر فروش تم فارست است . این قالب فروشگاهی , بسیار ساده و کاربرپسند است. فلت سام ۱۲ نوع سربرگ متفاوت و آماده دارد. این قالب, خود دارای صفحه سازی قدرتمند به نام بیوربیلدر است که بدون کد نویسی به شما کمک می کند تا صفحات وب سایت خود را طراحی کنید. پنل تنظیمات این قالب بسیار قدرتمند و حرفه طراحی شده است. اگر بخواهید وب سایت خود را سفارشی سازی کنید؛ به راحتی از بخش پنل سفارشی سازی نمایش این امکان را خواهید داشت.

قالب انفولد :

قالب انفولد, یکی از قالب های برتر وردپرس است. قالب انفولد, به شما این امکان را می دهد تا هر نوع وب سایتی را ایجاد کنید زیرا این قالب چند منظوره است. این قالب صفحه سازی اختصاصی برای خود دارد و نیازی به نصب صفحه ساز برای طراحی صفحات وب سایت خود ندارید. صفحه ساز اختصاصی این قالب, آویا نام دارد که بسیار مجهز و مطلوب است. این قالب کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو طراحی شده است. تنظیمات متنوع و قدرتمندی هم دارد. قالب انفولد با افزونه های مختلف و محبوب وردپرسی, سازگار است.  این قالب بیش از ۳۰ دموی آماده دارد. همچنین ۱۲۰۰ المان اختصاصی دارد که در طراحی صفحات به شما کمک می کنند. قالب انفولد, قابلیت lazy loading  را هم دارد و از افزونه های بهینه ساز و کش پشتیبانی می کند.

برای نصب و خرید قالب انفولد کلیک کنید.

قالب enfold
قالب enfold

قالب زفایر :

قالب زفایر, یکی دیگر از قالب های برتر وردپرس است. قالب زفایر, سبک و متریال طراحی شده است که ویژگی های زیادی دارد. این قالب چند منظوره است و برای وب سایت های شرکتی و فروشگاهی و تجاری و … مناسب است. قالب زفایر, ویژگی های جذابی مانند اسلایدرهای مختلف, وبلاگ های متنوع, ویرایشگر زنده و … دارد که به شیک شدن وب سایت شما کمک می کند. این قالب با فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری دارد و از افزونه فرم تماس ۷ پشتیبانی می کند. هدر این قالب در سه نوع مختلف طراحی شده است. با این قالب می توانید نامک را سفارشی سازی کنید. قالب زفایر, امکان مخفی سازی اطلاعات پست هارا دارد. اطلاعاتی مثل تاریخ, نویسنده, کامنت ها و …

برای نصب و خرید قالب زفایر کلیک کنید.

قالب زفایر
قالب زفایر

قالب آوادا :

قالب آوادا متعلق به تم فارست است. این قالب, پوسته ای چند منظوره است که برای وب سایت های شخصی, شرکتی, فروشگاهی و … مناسب است. این قالب صفحه سازی گرافیکی دارد که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به دانش کد نویسی, صفحات وب سایت خود را طراحی کنید. این قالب پنل تنظیماتی ساده و حرفه ای دارد. قالب آوادا صفحه سازی حرفه ای دارد که با استفاده از طرح های دلخواه خود را می توانید پیاده سازی کنید. قالب آوادا قالبی کاملا بهینه سازی شده است .

برای نصب و خرید قالب آوادا کلیک کنید.

قالب Ultra Theme :

قالب Ultra  یک قالب چند منظوره است که کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو طراحی شده است. این قالب هم دارای صفحه سازی اختصاصی است که با کشیدن و رها کردن به شما این امکان را می دهد تا وب سایتی را طراحی کنید. قالب Ultra , دمو هایی از پیش طراحی شده دارد که با یک کلیلک می توانید آن را برای خود نصب کنید.

قالب Satelite :

قالب Satelite قالبی ظریف با امکانات فوق العاده است. این قالب بیشتر برای نمونه کارهای گالری و  گرافیست ها مورد استفاده قرار می گیرد. قالب Satelite ویژگی های منحصر به فردی دارد. این ویژگی ها شامل اسلایدرهای زیبا و  جذاب, منوی هوشمند, پخش صدا در پس زمینه صفحات و… می باشد. ویژگی های این قالب خلاقانه است و کاربران را به وب سایت جذب می کند. قالب Satelite کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو است و با گوتنبرگ سازگاری دارد. همچنین این قالب از افزونه wpml پشتیبانی می کند. این افزونه قابلیت چندزبانگی را برای وب سایت شما فراهم می کند. این قالب با کدهای بصری و کوتاه نوشته شده است به همین دلیل سرعت بارگذاری صفحات بسیار مطلوب است.

برای خرید و نصب قالب Satelite کلیک کنید.

قالب Satelite
قالب Satelite

 قالب های معرفی شده طبق ویژگی های مانند سرعت, بهینه سازی, کاربرد مطلوب, زیبایی و کاربرپسند بودن دسته بندی شده است. نیاز هایی که برای ایجاد یک وب سایت مد نظر دارید را بیابید و قالب موردنظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *